3.DURAK VENEDİK

Posted by ailemlegeziyorum.blogspot.com on 14:36 in , , , , , , , , ,
   Floransadan ayrılıp arabayla yaklasık 3,5 saat süren yolculuktan sonra akşamüstü Venedik'e ulaşıyoruz.Venedikte konaklamak yerine buraya 10 dakika uzaklıkta sürekli otobüsle Venedige gelebileceginiz Mestre de kalıyoruz.'Etap Otel' otelimizin ismi,Romadakinin aksine burdaki otel son derece güzel.Şehir merkezine arabayla gidemiyorsunuz en iyi secenek otobüs.
    Venedik gercekten harika bir yer,kücücük bir su şehri.Venedikliler boşuna muhtesem donanmalar kurmamıs anlasılan:)) cünkü burda hayat suyun icinde.
     İlk önce feribotla büyük kanalı geziyoruz

Ben Venedikte en cok akşamı sevdim,birbirinden şık ve rengaren kafeleri restoranları izleyerek feribot gezintisi gercekten cok güzel bir deneyim.
   Ertesi gün  daracık kanalların arasında yapılmıs yollardan gecerek  San Marco meydanına doğru yürüyoruz.

Daha sonra Rialto Köprüsüne dogru yola cıkıyoruz.Baya yürümek zorunda kalıyoruz bir sürü köprü var ama hangisi bulmak baya zamanımızı alıyor.İlk  gördügümüz mahkumların öldürülmeden önceki son durakları olan 'Son Bakış Köprüsü'

Daha sonra bazı sütunları Ayasofyadan kacırılarak getirilen Kiliseyi,'Senyörler Meydanı'nı  ve 'Dükler Sarayı'nı geziyoruz.

Venedik  el yapımı cam işlemeleriyle cok ünlü ama el yakıyor benden söylemesi

Rialto köprüsünün etrafında yemek yemek icin cok güzel yerler var.
   Venedigin en güzel yanı tarihi şehri yürüyerek gezebilmeniz cıvıl cıvıl sokaklarda gezerken kendinizi yüzlerce yıl öncesinde hissediyorsunuz ama gercekten gezilmeye görülmeye deger, cok etkileyici atmosferi olan bir şehir. Bu arada 2 tane hava alanı var aman  karıştırmayın:))